Laissez-nous savoir s'il y a des changements à vos services.
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Programme: Community and Patient Advocate Office - Kingston  
Organisation: Providence Care
Numéros de téléphone: 613-544-4900 ext 53081
Sans frais: 1-800-578-2343 (Toronto Head Office)
Télécopie: 613-540-6107
Adresse courriel: info@providencecare.ca
Site Web: www.providencecare.ca
Adresse postale:
c/o Chief Executive Officer, Providence Care
752 King St W
Kingston, ON
K7L 4X3
Intersection: Portsmouth Ave and King St W
Point géographique: Kingston (Portsmouth)
Accessibilité: Accessible en fauteuil roulant    Accessible en fauteuil roulant
Heures d’ouverture:
  Service
Lun08h30-16h30
Mar08h30-16h30
Mer08h30-16h30
Jeu08h30-16h30
Ven08h30-16h30

Personnes-ressources publiques: Margaret Dain - Rights Adviser
margaret.dain@ontario.ca
Description des services: Advocacy and rights advice services for patients in psychiatric hospitals as well as outpatients and community partners with psychiatric clients * systemic advocacy and public education 
  • assists patients with resolving individual or systemic issues 
  • seeks to resolve issues that are impacting patient rights and entitlements 
  • rights advice services 
  • public education through speaking engagements

Frais: Free
Procédé et formulaires: Call * no referral required
Admissibilité / population desservie: In and out patients of psychiatric hospitals * community organizations with psychiatric clients
Langues: English
Langues - Notes generals: Communication materials available in French and in accessible formats upon request by contacting info@providencecare.ca or 613-544-4900 ext 53375
Zone(s) desservie(s):
Kingston, Frontenac, Lennox and Addington  
Voir aussi: Action sociale et défense des intérêts des personnes ayant une maladie mentale

Les présents renseignements ont été entièrement mis à jour le septembre 6, 2024

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